نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

لژیونرهای استقلالی به استقلال نمی‌آیند!|خبری از چشمی هم نیست

  • کد خبر: ۷۵۱۷۱
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
لژیونرهای استقلالی به استقلال نمی‌آیند!|خبری از چشمی هم نیست
درحالی که فرهاد مجیدی در لیست فصل بعد خود نام امید ابراهیمی و علی کریمی را قرار داده بود، اما ابراهیمی به تیم الوکره پیوست و کریمی نیز در آستانه حضور در لیگ ترکیه است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اختلاف نظر‌ها میان احمد مددی و فرهاد مجیدی به نقطه اوج رسیده و این ماجرا مشکلات بزرگی را در نقل وانتقالات به وجود آورده است. درحالی که مددی و مجیدی روی نوار اختلافات داخلی پیش می‌روند و هیچ یک از طرفین نیز قصد کوتاه آمدن ندارند، برخی بازیکنان نیز که در لیست فرهاد حضور داشتند درحال انتخاب تیم‌های جدید خود هستند. امید ابراهیمی که یکی از بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی بود به تازگی به تیم الوکره قطر ملحق شده است.

علی کریمی نیز در آستانه عقد قرارداد با تیم کایسری ترکیه قرار دارد و هیچ بعید نیست هم بازی مجید حسینی شود. دراین شرایط نباید انتظار تقویت خط میانی استقلال را داشت و بعید است که تیم مورد نظر هواداران این باشگاه که متشکل از برخی بازیکنان طراز اول سابق است در این فصل شکل بگیرد. حتی روزبه چشمی هم مذاکره با استقلال را تکذیب کرده و بعید است این بازیکن راهی استقلال شود و به احتمال زیاد با جدای یکی دو بازیکن دیگر، استقلال لیگ بیست و یکم آن استقلالی نخواهد بود که هواداران این باشگاه انتظار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->